Online marketing, a sikerért
Mi is az online marketing?
Az online marketing olyan folyamatok összessége, amelyek célja a termék vagy szolgáltatás online megjelenésének létrehozása, népszerűsítése és az ügyfelek felé történő eljuttatása, valamint a velük fenntartott kapcsolatok kezelése.
Az online marketing világa
Hatalmas harc zajlik a vásárlók megszerzéséért
Ezért aztán önmagában egyetlen online marketingeszköz sem lehet csodafegyver. Sem a keresőoptimalizálás, sem a virtuális valóság vagy éppen az influencer nem képesek önmagukban elegendő ügyfelet szerezni egy vállalkozásnak. Ehhez jól átgondolt online marketingstratégiára és a rendelkezésre álló eszközök kreatív kombinációjára van szükség.
A stratégia alapja
Tartalom marketing
A platformspecifikus, hatékony és kreatív tartalom kidolgozása nem pusztán lehetőség, hanem a teljes digitális marketing stratégia alapja! Érdemes ezért nagy hangsúlyt fektetni rá!
Keresőoptimalizálás
SEO
Egy fantasztikusan felépített weboldal mit sem ér, amennyiben a célközönség nem találja meg. Cél, hogy az online felületek ne csak az ügyfeleknek tetszenek, de a Google szemszögéből is értékesek legyenek.
Menedzselés
Online Marketing
Összetett és szerteágazó feladat, melynek minden lépése egymásra épülve segíti a vállalkozás céljának elérését! A stratégiák felépítésében nem csak rendkívül motiváltnak, de eredményesnek is kell lenni!
Mit csinál egy online marketinges?
Hogyan érek el sikereket? Küldetés és érték
Az online marketing (vagy digitális marketing, esetleg internetes marketing / web marketing) során az internetet és egyéb online csatornákat használjuk cégünk brand építésére, termékeink és szolgáltatásaink népszerűsítésére és értékesítésére.
Teljes körű szolgáltatást nyújtó online marketinges vagyok. A digitális marketing adatközpontú és eredményorientált megközelítésével válaszolok a modern márkák kihívásaira.
Megváltoztatom a digitális marketing arculatát vállalkozásodnak azáltal, hogy lépést tartok az iparág legújabb trendjeivel és technológiáival, és minden eszközt és taktikát felhasználva olyan csúcsminőségű online marketing stratégiát hozok létre, amely megfelel vállalatod egyedi céljainak.
A legjobb gyakorlatokra és az innovációra helyezve a hangsúlyt, adat vezérelt és eredményorientált keresési, közösségi médiakampányokon keresztül a legjobbat nyújtom a globális digitális marketingben.
Legfőbb feladatom, mint online marketingesnek általában az, hogy az internetes eszközöket, felületeket, valamint a közösségi média eszközeit felhasználva: eljuttassam a céged, márkád, terméked üzenetét a piacra, megragadjam a célpiac figyelmét, érdeklődőket és vevőket hozzak a piacról, az érdeklődőkből vevőket szerezzek, termékhez és márkádhoz kapcsolódó promóciókat jelentessek meg, reklámozzam vállalkozásodat a piacon.
A tervezés fontossága az üzleti életben
Érdemes úgy elkészíteni a stratégiai tervet, hogy bármikor könnyen, egyszerűen hozzáférhess és átlásd. A piaci környezet folyamatosan és gyorsan változik, amire vállalkozásodnak is gyorsan kell reagálnia.
Most már pontosan tudod, milyen részei vannak, hogyan épül fel, és mire kell odafigyelni a megírásakor.
Az online marketingtervezés megköveteli számomra, hogy átlássam a vállalkozásod működését, rendszerét, így válhatok igazából ügyfeleim számára tudatos online marketingessé.
Bevált egyedi módszerek
Az online marketinget sajnos elég gyakran keverik az értékesítéssel és a fizetett hirdetésekkel, de vannak bizonyos kulcsfontosságú különbségek ezek között, amik miatt élesen eltérnek egymástól.
Innovatív módszereket vezettem és vezetek be a cél kulcsszavak rangsorolásának javítására, jó minőségű backlinkeket készítek.
SEO-ra optimalizált weboldalakat készítek online marketing szemlélettel, vagy új életet adok a már meglévő weboldaladnak.
Eredményeim közül a legbüszkébb talán arra vagyok, hogy több tucat vállalkozást néhány hónap alatt, releváns kulcsszavakra a Google első oldalára juttattam!
Ahhoz, hogy ebben a gyorsan fejlődő iparágban az élen járhassak, 8 területen kell folyamatosan tökéletesítenem, aktualizálnom és naprakészen tartanom képességeimet.
Emellett megfizethető vagyok!
Vállalkozóként pontosan tudom, hogy az online marketingre szánt keret sajnos Magyarországon véges.
Keresőoptimalizálás
A weboldal keresőmotorokban való megjelenésének javítását jelenti „organikus” azaz nem fizetett keresési eredményekben.
Közösségi média marketing
Átfogó elnevezés, amely az összes közösségi média platformot tartalmazza.
Szövegírás
Szöveges tartalmat előállítása azért, hogy informáld, meggyőzd, majd rávedd az olvasót egy adott cselekvés elvégzésére.
Adatelemzés
Az adatelemzés az a folyamat, amelynek során az adatokból meglátásokat nyerünk üzleti döntések meghozatalához.
Marketing automatizálás és technológia
Olyan szoftverek használata, melyek segítenek automatizálni a leggyakoribb marketing feladatokat.
Közönségépítés
Azon személyek közönsége, akik részt akarnak venni a márka életében, és érdeklődnek a termékről vagy szolgáltatásról.
Projektmenedzsment
A projekt céljainak megvalósítása érdekében kifejtett tevékenységek irányítása, koordinálása, dokumentálása, ellenőrzése és értékelése.
Konverziós arány optimalizálása
Növeli azon látogatók százalékos arányát, akik teljesítenek egy adott célt a webhelyen, hogy ügyfelekké válhassanak.