Fektess online marketingbe a sikerért

Mi is az a marketing?

A marketing olyan folyamatok összessége, amelyek célja a termék létrehozása, népszerűsítése és az ügyfelek felé történő eljuttatása, valamint a velük fenntartott kapcsolatok kezelése.

Angolról lefordítva a marketing piaci tevékenység.

Vagyis a marketing egy vállalat tevékenysége a piaci igények kielégítése érdekében.

A marketing világa

Hatalmas harc zajlik a vásárlók megszerzéséért

 

Ezért aztán önmagában egyetlen marketingeszköz sem lehet csodafegyver. Sem a keresőoptimalizálás, sem a virtuális valóság vagy éppen az influencer nem képesek önmagukban elegendő ügyfelet szerezni egy vállalkozásnak.

Hatalmas harc zajlik a vásárlók megszerzéséért

Ehhez jól átgondolt marketingstratégiára és a rendelkezésre álló eszközök kreatív kombinációjára van szükség.

A stratégia alapja

Tartalom marketing

A platformspecifikus, hatékony és kreatív tartalom kidolgozása nem pusztán lehetőség, hanem a teljes digitális marketing stratégia alapja! Érdemes ezért nagy hangsúlyt fektetni rá!

Keresőoptimalizálás

SEO

Egy fantasztikusan felépített weboldal mit sem ér, amennyiben a célközönség nem találja meg. Cél, hogy az online felületek ne csak az ügyfeleknek tetszenek, de a Google szemszögéből is értékesek legyenek.

Menedzselés

Online Marketing

Összetett és szerteágazó feladat, melynek minden lépése egymásra épülve segíti a vállalkozás céljának elérését! A stratégiák felépítésében nem csak rendkívül motiváltnak, de eredményesnek is kell lenni!

Mit csinál egy online marketinges?

 

Hogyan érek el sikereket? Küldetés és Érték

 

Az online marketing (vagy digitális marketing, esetleg internetes marketing / web marketing) során az internetet és egyéb online csatornákat használjuk cégünk brand építésére, termékeink és szolgáltatásaink népszerűsítésére és értékesítésére.

Teljes körű szolgáltatást nyújtó marketinges vagyok. A digitális marketing adatközpontú és eredményorientált megközelítésével válaszolok a modern márkák kihívásaira.

Megváltoztatom a digitális marketing arculatát vállalkozásodnak azáltal, hogy lépést tartok az iparág legújabb trendjeivel és technológiáival, és minden eszközt és taktikát felhasználva olyan csúcsminőségű digitális marketingstratégiát hozok létre, amely megfelel vállalatod egyedi céljainak.

A legjobb gyakorlatokra és az innovációra helyezve a hangsúlyt, adat vezérelt és eredményorientált keresési, közösségi és fizetett médiakampányokon keresztül a legjobbat nyújtom a globális digitális marketingben.

Legfőbb feladatom, mint online marketingesnek az, hogy az internetes eszközöket, felületeket, valamint a közösségi média eszközeit felhasználva: eljuttassam a céged, márkád, terméked üzenetét a piacra, megragadjam a célpiac figyelmét, érdeklődőket és vevőket hozzak a piacról, az érdeklődőkből vevőket szerezzek, termékhez és márkádhoz kapcsolódó promóciókat jelentessek meg, reklámozzak a piacon.

A MARKETING TERV RÉSZEI ÉS FELÉPÍTÉSE

Vezetői összefoglaló

Az üzleti terv lényegre törő, tömör összefoglalása, 1-2 oldalas összefoglaló a vállalkozás marketing stratégiájáról.

Piaci trendek felmérése

Piaci, gazdasági környezet, erősségek-gyengeségek elemzése PESTEL és SWOT analízissel. 

Célközönség

A teljes marketing stratégiát és kommunikációt az határozza meg, hogy kik az ideális ügyfelek.

Stratégiai lépések

Cél az ügyfélszerzés és megtartás, az ügyfél újra aktiválása, pl. hirdetés, árazási-, értékesítési-,kampánystratégia eszközökkel

Célok és KPI-ok

A fő teljesítménymutatók megmutatják, hogy mi az, ami működik – és mi az, ami nem.

Marketing költségvetés

Hogy marketing stratégiád működőképes legyen, meg kell tudnod teremteni hozzá a szükséges erőforrásokat.

A tervezés fontossága az üzleti életben

Érdemes tehát úgy elkészíteni a stratégiai tervet, hogy bármikor könnyen, egyszerűen hozzáférhess és átlásd. A piaci környezet folyamatosan és gyorsan változik, amire vállalkozásodnak is gyorsan kell reagálnia.

Most már pontosan tudod, milyen részei vannak, hogyan épül fel, és mire kell odafigyelni a megírásakor.

A marketingtervezés megköveteli, hogy átlásd egy vállalkozás működését, rendszerét, így válhatsz igazából ügyfeled vagy munkáltatós számára tudatos marketingessé.

Bevált egyedi módszerek

A marketinget sajnos elég gyakran keverik az értékesítéssel és a fizetett hirdetésekkel, de vannak bizonyos kulcsfontosságú különbségek ezek között, amik miatt élesen eltérnek egymástól.

Innovatív módszereket vezettem és vezetek be a cél kulcsszavak rangsorolásának javítására, jó minőségű backlinkeket készítek.

SEO-ra optimalizált weboldalakat készítek marketing szemlélettel, vagy új életet adok a már meglévő weboldaladnak.

Eredményeim közül a legbüszkébb talán arra vagyok, hogy több tucat vállalkozást is néhány hónap alatt releváns kulcsszavakra a Google első oldalára juttattam!

Ahhoz, hogy ebben a gyorsan fejlődő iparágban az élen járhassak, 8 területen kell folyamatosan tökéletesítenem, aktualizálnom és naprakészen tartanom képességeimet.

Emellett megfizethető vagyok!

 Vállalkozóként pontosan tudom, hogy a marketingre szánt keret véges.

Keresőoptimalizálás

A weboldal keresőmotorokban való megjelenésének javítását jelenti „organikus” azaz nem fizetett keresési eredményekben.

Közösségi média marketing

Átfogó elnevezés, amely az összes közösségi média platformot tartalmazza.

Szövegírás

Szöveges tartalmat előállítása azért, hogy informáld, meggyőzd, majd rávedd az olvasót egy adott cselekvés elvégzésére.

Adatelemzés

Az adatelemzés az a folyamat, amelynek során az adatokból meglátásokat nyerünk üzleti döntések meghozatalához.

Marketing automatizálás és technológia

Olyan szoftverek használata, melyek segítenek automatizálni a leggyakoribb marketing feladatokat.

Közönségépítés

Azon személyek közönsége, akik részt akarnak venni a márka életében, és érdeklődnek a termékről vagy szolgáltatásról.

Projektmenedzsment

A projekt céljainak megvalósítása érdekében kifejtett tevékenységek irányítása, koordinálása, dokumentálása, ellenőrzése és értékelése.

Konverziós arány optimalizálása

Növeli azon látogatók százalékos arányát, akik teljesítenek egy adott célt a webhelyen, hogy ügyfelekké válhassanak.

A marketing tevékenység az üzleti világban egyre inkább nagyobb szerepet kap, hiszen a vállalkozások / cégek számára kiemelten fontos, hogy hatékonyan értékesítsék szolgáltatásaikat vagy termékeiket.

A marketing fogalma olyan tevékenységek összességét jelenti, amelyek az ügyfélkapcsolatok kiépítését, fenntartását, szolgáltatás vagy termék értékesítési és népszerűsítési folyamatát segíti.

Az online marketing tevékenységek során a vállalkozások megvizsgálják a piaci igényeket, versenytársakat valamint a saját erősségeiket és gyengeségeiket a digitális világban. A marketing tevékenység segít abban, hogy az online marketing folyamat és erőfeszítés nyereséges legyen, mert - megteremeli a vállalkozás fennmaradásához szükséges profitot.