MARKETING Blog
Marketing
Szövegírás
SEO
16 nagyszerű példa. Közösségi média marketing
16 nagyszerű példa a közösségi média marketingre
A tartalommarketing 16 használható típusa
A tartalommarketing 16 használható típusa
A Google „hasznos tartalomfrissítése”: 5 elkerülendő SEO hiba
A Google „hasznos tartalomfrissítése”: 5 elkerülendő SEO hiba
Mi a személyes márka: létrehozás és fejlesztés
Mi a személyes márka: létrehozás és fejlesztés
MEZŐGAZDASÁGI MARKETING MENEDZSMENT
A cikk megvizsgálja a marketing menedzsment folyamatait a mezőgazdaság keretei között, a jogalkotás alapjait, a nemzetközi marketinget. Továbbá a hazai és külföldi tudomány marketingmenedzsment területén elért eredményeit, elemzést és módszertant, a marketing...
Hogyan találd meg a célközönségedet az Instagramon a Combin segítségével
A célközönség meghatározása az elsődleges feladata minden marketingesnek, hogy hatékony Instagram növekedési stratégiát dolgozzon ki. Mielőtt bármilyen módon bemutatnád magadat vagy a márkádat, bemutatnád termékedet vagy szolgáltatásodat az Instagram-on,...
Mit csinál egy marketinges? A felelősségről, a funkciókról és a célokról
A marketingtevékenységeknek egymással keveredő követelményei és felelősségei vannak. Egyszerű kérdésnek tűnik: "Mit csinál egy marketinges?" Nem bonyolultabb, mint bármely szakmával kapcsolatos kérdés megválaszolása, például eladó, könyvelő, programozó stb. Azonban...
30 pszichológiai technika a vizuális hirdetéstervezéshez
Ha a nézők észreveszik, hogy fizettél a hirdetés elhelyezéséért, kevésbé kedvezően értékelik. Csökken a kattintások és a megjelenítések aránya Reklámtartalom A hirdetések általában három elemet tartalmaznak: képeket, szavakat (szövegek) és márkanevet (logó). Képek és...
A szépség elfogadható áron. Marketing stratégiák a kozmetikai piac számára
Piaci helyzet. A kozmetikai piac a gazdaság egyik legdinamikusabb és legjövedelmezőbb ágazata. Általában dekoratív kozmetikumokat, higiéniai termékeket és bőrápolási termékeket tartalmaz. A dekoratív kozmetikumokat gyakorlatilag nem nagyon...
Top 10 manipuláció a bevásárlóközpontokban. A PÉNZ PSZICHOLÓGIÁJA
Természetesen mindenekelőtt a fókusz hiányát kell hibáztatni - ha nem térnél le a bevásárló listáról, akkor nálad maradna a pénz. De az üzlet tulajdonosok olyan trükköket is igénybe vesznek, amelyek "segítenek" elveszíteni az irányítást. Tekintsük...
Esküvői ruhaszalon üzleti terv. Bakó Krisztián
Fontos figyelembe venni, hogy az itteni értékesítést olyan mutató befolyásolja, mint a regisztrált házasságok száma. Először is érdemes megfontolni ennek a vállalkozásnak minden jellemzőjét. A részletek ismeretében sikeresen meg lehet kezdeni és...
Esküvői blog témák: Megtalálásuk legegyszerűbb módjai
Ha őrülten vagy elfoglalva a vállalkozásoddal (ami fantasztikus), nehéz időt találni a blogolásra, nemhogy állandóan új esküvői blogtémákkal állj elő, amelyekről posztolhatsz. Ezért szeretném megosztani a legegyszerűbb módszereket a blogbejegyzések témáinak...
Hatékony marketing szépségszalonban. Hogyan vonzhatunk több ügyfelet.
Ebben a cikkben a szépségszalon nyereségének növelésének egyik lehetőségéről szeretnék beszélni - ügyfélszerzés. Sok vezető számára ez az egyetlen ismert módszer üzleti tevékenységének alsó vonalának emelésére. Valójában ez nem így van. Sőt, ez a legdrágább...
Valóban működő módszerek az ügyfelek szépségszalonba vonzására. Szépségszalon marketing
A fodrászok, körmösök, pedikűrösök, kozmetikák és szépségszalonok száma Magyarországon évről évre növekszik. Szépségszalon marketing. Az ilyen vállalkozás sikeres alapításának és fejlesztésének fő feltétele a stabil és nagy látogatói áramlás jelenléte. ...
Mi a marketing célja? Kinek kell a marketing? Bakó Krisztián írása
A marketing társadalomtudomány, ezért nagyon sok embert érint. Maga a marketing gyakorlati tudományágként jelent meg a kereskedelem, a közgazdaságtan és a számos társadalomtudomány metszéspontjában. Ez annak köszönhető, hogy egyikük sem tudott választ adni a...
A minőségi szolgáltatás titkos fegyvere. Így lehet sikeres a vállalkozásod
A minőségi szolgáltatás titkos fegyvere. Így lehet sikeres a vállalkozásod Ma egy erősen versengő piacon az ügyfelekkel fennálló szoros bizalmi kapcsolatok kritikusak a vállalat hosszú távú jóléte szempontjából. A magas színvonalú ügyfélszolgálat nemcsak...
Személyes márka: létrehozása és promóció (lépésről lépésre)
Szó szerint egy évvel ezelőtt jutott eszembe, hogy az összes vállalkozás, amelynek dolgoztam marketing területen, a személyes márkám révén épült fel. Tanulmányozzuk ezt a jelenséget, és készítsük el a semmiből saját személyes márkánkat. ...mert szükség van rá, még...
Mi a márkamarketing és miért van szüksége a vállalkozásának?
Branding, Marketing és Brand Marketing: Melyek a különbségek Képzeld el: takarító céget keresel, és két promóciós ajánlatot látsz, azonos árakkal és szolgáltatásokkal. Melyik márkát választod? Valószínűleg az vonzóbbnak tűnik, vagy hasonló értékeket...
Pszichológia a marketingben és a reklámban – a szuper eredmények titkai
Nincs sikeres üzlet hozzáértő marketing nélkül. Az írástudás azonban itt nem tudományos fokozatot és szilárd diplomát jelent, hanem a gyakorlatban alkalmazott tudást. Különösen a pszichológia területén. Az internetes marketingszakember köteles...
15 szabály a szépségszalonok hatékony marketingjére
Egy új szépségszalonnak, masszázsnak, pedikűrösnek, fodrásznak, körömszolgáltató stúdiónak stb; elsősorban kompetens marketingre van szüksége. De ahhoz, hogy a marketingre költött pénz ne vesszen kárba, be kell tartania néhány szabályt. Minden szabály fontos,...
Egy szépségszalon ügyfeleivel való együttműködés 5 aranyszabálya
Az alábbiakban felsorolom az ügyfelekkel való kommunikáció lehetőségeit. A szépségszalonokból visszatért elégedetlen ügyfelek nyilatkozatait: Mindenki nem egyszer hallotta a népszerű kifejezést: "a világ színház és az emberek benne színészek". Ugyanez...
Miért van szüksége a kisvállalkozásoknak marketingre
A marketing nemcsak az üzleti siker fontos része, hanem a sikeres értékesítés alapja is. És ha nincs eladás, a vállalkozás sajnos megszűnik. Mi a marketing? A „marketing” kifejezés számos különféle tevékenységet ölel fel, amelyek mind a vállalat...
Az ügyfelek befolyásolásának módjai a marketingben. Meg fogsz lepődni
A marketing pszichológiai hatása az ügyfélre Az ügyfelek befolyásolásának hagyományos módjai és módszerei, például akciók, kedvezmények, bónuszrendszerek és más hűségprogramok... ...mára általános normává váltak, és nem mindig adják meg a kívánt...
A marketing és a koronavírus. Hogyan kezelik a válságot a marketingesek?
Nem mindenkinek van olyan szerencséje a járványban, mint a maszkkészítőknek, az élelmiszer-szállító cégeknek. Az offline vállalkozásnak döntenie kellett: vagy gyorsan áthelyezi az összes munkát online, vagy keményen megáll. De csak az interneten való megjelenés nem...
Hogyan tanulhat meg egy vállalkozó bemutatkozni?
Nagyon fontos, hogy az önbemutatás szívből jöjjön! Egy vállalkozó számára az egyik legfontosabb tulajdonság a hasznos kapcsolatok és ismeretségek kialakításának képessége. Gyakran a gyors kommunikáció létrehozásának képessége segít megtalálni a partnereket,...
8 hiba a cégnév kiválasztásakor
Ebben a cikkben a névadás folyamatáról fogunk beszélni. A névválasztás a márka kialakulásának legfontosabb állomása. A cikk elolvasása segít elkerülni a vállalkozók által elkövetett gyakori hibákat, amikor a vállalat nevén dolgoznak. 8 gyakori hiba a névadás...