Oldal kiválasztása

Ha őrülten vagy elfoglalva a vállalkozásoddal (ami fantasztikus), nehéz időt találni a blogolásra, nemhogy állandóan új esküvői blogtémákkal állj elő, amelyekről posztolhatsz.

 

Ezért szeretném megosztani a legegyszerűbb módszereket a blogbejegyzések témáinak tucatjainak megtalálásához – nagyon kevés erőfeszítéssel.

 

Szeretném tisztázni, ez nem egy teljes körű felsorolás azokról a dolgokról, amelyekről blogolhatsz.

 

Jelenleg, amire valószínűleg leginkább szükséged van, csak néhány remek ötlet, amelyet azonnal megvalósíthatsz… amire a közönséged valóban időt szán az elolvasására.

Az összes módszer, amelyet megosztani készülök, pontosan azok a témák, amelyekkel a leendő érdeklődők foglalkoznak.

 

Honnan tudom ezt? Mert ezekkel a módszerekkel a kilátásaid adják az ötleteket!

Esküvői ruhaszalon blogolás

A kérdések, amelyeket a párok feltesznek neked vagy párjainak, feltárják azokat a legjobb blogbejegyzési témákat, amelyeket egy esküvői ruhaszalon vállalkozás tulajdonosa felhasználhat arra, hogy ne csak könnyedén megtervezhesse témáit, hanem óriási értéket nyújtson olvasóinak az általuk tárgyalt témákban.

igazán érdekel?

Ahhoz, hogy felfedezd, mi jár a párok fejében, valóban csak el kell kezdened figyelni.

Íme néhány módszer, amellyel gyorsan megtudhatod, mire vágyik az esküvőre készülő közönséged, és rengeteg új blogolási ötletet kaphatsz az előre tervezéshez:

 

1. Kérdezze meg hírleveledre felíratkozókat

Esküvői ruhaszalon. Blog. Kérdezd az ügyfeleket

Ha rendelkezel e-mailes regisztrációkkal a webhelyeden, beépítheted ezt az automatikus válaszadóba (azokat az automatikus e-mail üzeneteket, amelyeket előfizetői a regisztráció után kapnak Tőled).

Állítsd be az első e-mail üzenetet úgy, hogy csak egy célra összpontosítson: megtudhatod, miről szeretne többet tudni új felíratkozód.

Ne töltsd zsúfold tele az első e-mailt egy csomó eladásra ösztönző hellyel vagy rengeteg információval, hogy elterelje a figyelmüket.

Ehelyett köszönd meg nekik, hogy regisztráltak, és mondd el nekik, hogy nagyon törődsz azzal, hogy segíts nekik (ami természetesen igaz!). Ezután tegyél fel nekik egyetlen kérdést a kívánt segítségről.

Mint például ezek a példák:

  • Mi az első számú esküvőszervezési kérdésed?
  • Mi a legnagyobb kihívás, amellyel most találkozol az esküvőd megtervezésekor?
  • Ha bármikor megkaphatnád ingyenes tanácsomat bármely témában, milyen kérdést tennél fel?

 

2. Kapcsold össze az érdeklődést inspirációvá

 

Noha biztos vagyok benne, hogy számos szolgáltatással vagy termékkel kapcsolatos kérdés az árak és a csomagok körül forog, én úgy fogom mondani, hogy ezek közül számos más kérdést és megjegyzést is tartalmaz.

 

Ezek a megkeresési üzenetek más olyan dolgokra utalnak, amelyek a potenciális ügyfelek fejében járnak – amelyekről blogot írhatsz.

 

Miért tennék fel ezt a kérdést? Miért tették ezt a megjegyzést? Mi történhet a tervezési vagy kutatási folyamatukban, ami felveti ezt az aggodalmat?

Amikor a párok vagy a leendő ügyfelek először fordulnak hozzád, az első vizsgálatuk rengeteg betekintést tartalmazhat azokba a témákba, amelyeken oktatni kell.

Használd ezt arra, hogy rengeteg blogbejegyzés-témát hozol létre.

 

3. Gyakori tévhitek

 

Az elkötelezett közösséggel való kapcsolattartás során, akár menyasszonyi kiállításokon, akár értékesítési felhívásokon, közösségi médián vagy érdeklődésen keresztül, tapasztalod, hogy a párokat néha félretájékoztatják az Te szolgáltatási területeddel kapcsolatosan?

 

Ezek a tévhitek blogbejegyzési lehetőséget jelentenek!

Ne feledd, hogy sok pár számára ez az első házasságuk, és így első lépésük az esküvő megtervezése. Egyszerűen nem tudják, amit nem tudnak!

A blogod oktathatja őket, így nagyobb hatalommal bírnak kutatási és döntéshozatali folyamatukban, amit nagyra értékelnek.

Csak győződj meg arról, hogy a bejegyzésed nem prédikáló. Senki sem szereti, ha lebeszélik. A leereszkedés csak kikapcsolja olvasóit. A szívük megnyerése érdekében építs bizalmat szemet nyitó információkkal, amelyek eloszlatnak minden mítoszt, miközben eszközöket is adnak számukra az okos döntésekhez.

 

4. Hozz létre konzultációt

Esküvői konzultáció

Akár egy pár lefoglal téged, akár nem, a velük való első konzultáció kincset jelenthet a blogbejegyzések ötleteihez – ha valóban figyelmesen hallgatsz.

Figyelni:

  • Az általuk feltett kérdések
  • Az általuk tett megjegyzések
  • Amit mondanak, hogy akarnak (ez nem biztos, hogy a legjobb számukra)
  • A félreértésük
  • A felfogásuk (ami nem biztos, hogy igaz)
  • A közös aggodalmak vagy félelmek

A párokkal folytatott beszélgetések során valószínűleg már jegyzetelsz, így ha további néhány megfigyelést írsz le a bloggodhoz, akkor nem sok munkával jár egy hasznos és érdekes blog cikk megírása.

Adj hozzá egy speciális szimbólumot, például egy csillagot minden olyan gondolat mellé, amely a blogolás inspirációjával kapcsolatos, így könnyedén elkülönítheted őket az értékesítési jegyzetektől az értekezlet után.

 

5. Ugrás a “Fórum Horgászat” -ra

 

Kétségtelen, hogy ez a módszer valamivel több erőfeszítést igényel, mint az előző tippek, de nem kell több, mint egy óra, hogy néhány remek ötletet kapj.

Ha esküvői blogot szeretnél létrehozni, akkor a párok valóban el akarják azt majd olvasni, használd az egyedülálló “fórumhorgászat” módszeremet, hogy rengeteg esküvői blogbejegyzési ötletet generálj, amelyekre a párok valóban odafigyelnek.

A következőket kell tenned:

  1. Minden interakció során írd le a hallgatóságtól hallott kérdéseket, csalódásokat, félelmeket, vágyakat és megjegyzéseket. (Gondolj e-mailre, telefonra, konzultációra, közösségi médiára, esküvői vásárokra, fórumokra stb.) Ezek a közösség “igényei”.
  2. Minden alkalommal, amikor új “igényt” fedezel fel a közönségből, alakítsd át egy blogbejegyzés témájává. Válaszolj kérdésekre, old meg a problémákat, nyújts útmutatást, ismertesd őket a bemutató útmutatóval stb.
  3. Add hozzá az összes ötletedet a Blog Naptárához

 

Ha egyszerűen ezt a folyamatot a mindennapi munkaszokások részévé teszed, akkor azon kapod magadat, hogy minden héten könnyedén felveszel új blogtémákat a naptáradba.

Remélem segíthettem! bakó Krisztián. Online marketing specialista