Ebben a cikkben a szépségszalon nyereségének növelésének egyik lehetőségéről szeretnék beszélni – ügyfélszerzés
Sok vezető számára ez az egyetlen ismert módszer üzleti tevékenységének alsó vonalának emelésére. Valójában ez nem így van
Sőt, ez a legdrágább lehetőség, és ezzel kell utoljára dolgozni.
Jobb kezdeni például az árral való munkával, további árszintek bevezetésével, az ügyfél átlagos ellenőrzésének növelésével, a szalon látogatásának gyakoriságával … általában először meg kell kezdeni a munkát a törzsvásárlóiddal, és csak ezután nézd meg újakat.
De a beszélgetés most nem erről szól … hanem arról, hogy pontosan hogyan kell vonzanod az új ügyfelek tömegét, és tedd ezt a lehető leghatékonyabban. Ez pedig alacsony költséget és magas hatékonyságot jelent.
Ez megtehető a hatékony szalonmarketing segítségével. Vessünk egy pillantást arra, hogy miből áll, és hogyan működik egy igazán hatékony marketing egy szépségszalon számára.
Három oszlop a hatékony szépségszalon marketing
A hatékony reklámozásnak három egyenlő eleme van:
1. Marketing javaslata vagy hirdetési példánya
2. Kézbesítési csatornák, vagy az üzenet elérése a potenciális ügyfelek felé
3. Célközönség, vagy inkább a marketing javaslat megfeleltetése a célközönségnek
Ezek a részek egyenértékűek egymással. Ha csak az egyikre figyelsz, a többit elhagyod, akkor ne csodálkozz, ha a hirdetésed nem működik jól.
Marketing javaslat
A marketing javaslat valójában a hirdetés szövege. Ez az az üzenet, amellyel el akarod csábítani az ügyfelet. Csalogatni kell, és nem csak azt mondani, hogy ebben a világban Te vagy egyedül, aki érti a dolgát.
Mi a tipikus szalon marketing javaslat?
Ez a szépségszalon neve, a szolgáltatások listája és a telefonszáma, címe. Igen, még mindig van egy gyönyörű fotó … Kíváncsi vagyok, mire számítanak a vezetők, amikor ilyen hirdetést helyeznek el…. Hogyan érdekelheti az ügyfelet egy másik szalon, ahol ugyanazokat a szolgáltatásokat kínálja, mint másutt?
A marketing egyetlen eredménye így az lesz, hogy felfedezte a szépségszalonodat a látogató. És ez minden … az ügyfelek csak megtudták létezésedet és elhaladtak melletted.
Miért csinálja mindenki ezt a fajta hirdetést?
A nagyvállalatok anélkül modelleznek, hogy megértenék reklámozásuk célját. A televízióban, a rádióban, a plakátokon és a magazinokban hirdető nagyvállalatok esetében a cél ugyanaz – a saját márkájuk népszerűsítése.
Ehhez pedig sok pénz kell. A kis- és középvállalkozások számára, amely a szépségszalon üzletág, az ilyen reklám nem működik. Egy szépségszalonnak ügyfelekre van szüksége, nem pedig népszerűsített márkára …
A McDonalds és a Coca-cola a nevükbe fektet be, hogy az emberek a világ minden sarkában megvegyék termékeiket.
Visszatérve a szépségszalonok szokásos reklámozásához, azonnal meg akarom jegyezni, hogy a neved és a szolgáltatások listája nem fog senkit vonzani (csak akkor, ha a szalonod az egyetlen a kerületben, vagy településen). Vonzza azokat az előnyöket, amelyeket az ügyfél és az Te egyediséged elérhet.
Bontsuk le egy jó online marketing javaslat építőköveit.
- cím
- javaslatod
- korlátozás
- cselekvésre való felhívás
- garancia
- vélemények
Cím
Az első dolog, amire az ember figyel, az a címsor. És ha megvan a szépségszalonod neve, akkor az semmilyen módon nem fogja érdekelni az embert, csak ha esetleg valami botrányos történet nem társul ehhez a névhez.
A bulvárlapok jól példázzák a fülbemászó címlapokat. Megtanulhatod, hogyan kell címsorokat írni belőlük.
A jó címsor a többi szövegtől külön is működhet. Ha mindent eltávolítasz a hirdetésedből, és csak a címsor marad, akkor annak továbbra is át kell adnia a mondanivalóját.
A címnek meg kell jelölnöd azokat az előnyöket, amelyeket az ügyfél igénybe vehet:
- Szeretne fiatalabbnak tűnni plasztikai műtét nélkül?
- Ki akar egy hollywoodi sztár megjelenést kevesebb, mint 30 perc alatt?
- Ha nem örül a frizurájának, és a barátnői nem halnak meg irigységben, akkor visszatérítjük a pénzét!
Mondat
Bizonyos oka van annak, hogy az ügyfél elmenjen hozzád. És ez az oka a Te egyedi eladási javaslatod vagy röviden USP (Unique Selling Proposition)
Az USP (egyedi terméktulajdonság) egy olyan üzenet, amellyel el akarod csábítani az ügyfelet.
Általánosságban az USP megválaszolja az ügyfél kérdését – miért vagy jobb a versenytársaidnál, és miért kell a szépségszalonodba menni.
Egyébként minden alkalmazottnak, aki kommunikál az ügyfelekkel, ismernie kell a szalon USP-jét.
Ahol az USP általában található:
- hirdetéseken
- szórólapokon
- névjegykártyákon
- füzetekben
- brosúrákban
Bárhol elmondhatod magadról a potenciális ügyfélnek.
Ha nincs USP-d, akkor
- egyrészt nem különbözől versenytársaidtól,
- másodszor: az ügyfélnek nincs oka arra, hogy hozzád forduljon. És ha az összes hirdetés hasonló, akkor az ügyfél biztosan azt választja, ami közelebb van és olcsóbb.
Tehát hol lehet beszerezni az USP-t?
A legegyszerűbb módszer a szakosodás valamilyen területen.
Nem titok, hogy a szépségszalonok fele mindenki számára ugyanazon szolgáltatásokat nyújtja. De az ügyfél, ha van választása, abba a szalonba kerül, amely a legjobban megfelel neki és pontosan a céljainak.
Milyen lehetőségek vannak?
- egyéni szolgáltatások – manikűr, fodrász, masszázs, barnulás (a magyarországi szalonok 58% -a), piercing, tetoválás
- ügyfelek, akiket kiszolgálunk – állatok, emberek
- kliens nem – férfi, nő
- életkor – 50 év felett, gyermekek, középkorú, tizenévesek számára
- szolgáltatások típusai – teljes ciklus, esküvői előkészítés.
- szolgálati idő szerint – sokan kényelmesek reggel és este, és nem délután.
- a felhasznált anyagok – csak belföldi, külföldi, olcsó, drága
- egyedi szolgáltatások nyújtása
Mi van, ha nincs mód szűk rést választani?
Nyilvánvaló, hogy ha már megnyitottál egy szépségszalont, akkor meglehetősen nehéz lesz átalakítani egy keskeny piac számára, bár lehetséges. De tegyük fel, hogy az adott piaci opció nem megfelelő a számodra. Mit kell tenni?
Emlékszel, amikor az előnyökről beszéltem? Tehát itt az ideje, hogy elgondolkodj a kozmetikai szalon összes előnyén és azokon az előnyökön, amelyeket a kliens számára nyújthatsz.
Például:
- munka sebessége – az üzletemberek értékelik a sebességet, mert minden perc számít. Az időmegtakarítás segítése versenyelőny lehet.
- garanciák – ha továbbra is boldogtalan, visszatérítjük a pénzét.
- a munka minősége – bízik munkája minőségében és bátran vállalod is.
- érzelmek – ha az ügyfél jön, várakozásra késztetik, és ha kibírják az időt, akkor ezek negatív érzelmeket váltanak ki. Még ha elégedett is a minőséggel, az árral, a sebességgel, előfordulhat, hogy nem jön újra hozzád. Amikor megérkezett, felajánlotsz neki egy csésze kávét, friss magazint, kellemes légkört, akkor ezek pozitív érzelmeket generálnak.
- egyedülálló élmény – például a szalonban, amellett, hogy segítesz tetőtől talpig megváltoztatni a megjelenését, finom teát is kínálhatsz. A pénzügyfelek nagyra értékelik az ismerőseikkel megosztott tapasztalatokat.
- kényelem – mennyire kényelmes az ügyfélnek veled dolgozni. Ez lehet például kényelmes hely, nyugágy, friss magazinok, wi-fi, tv, beszélgetés. Minél jobban leegyszerűsíted a szolgáltatások vásárlásának folyamatát, annál jobb.
- problémák eltávolítása az ügyfélből – távolítsd el a problémákat az ügyfélből, tegyél meg mindent érte – stílusválasztás, kozmetikumok a bőréhez, masszázsok a bőrtípusához, fiatalító tanácsok, egyéni programok…
Egy mindenki számára megfelelő marketing javaslat
És végül még egy univerzális lehetőség. Ha a fentiek egy vagy másik okból nem felelnek meg neked, akkor alkalmazhatsz egyetemes technikát – közvetlen pénzügyi előny az ügyfél számára.
Megmutatja, hogy ha az ügyfél elfogadja az ajánlatod, akkor sokkal többet kap, mint amennyit fizetett.
Ez általában univerzális technika, és a szalon első látogatása során alkalmazható, amikor az első látogatás után az ügyfél valamilyen ajándékot vagy bónuszt kap, amelyről előre nem szóltak neki – ez többször növeli az ajándék értékét.
Milyen lehetőségek lehetnek a reklámban?
Ingyenes szolgáltatási ajánlat első látogatáskor.
Például,
– az első fodrász ingyenes.
– az első masszázs a szalon költségén.
– Iratkozzon fel ingyenes 30 perces konzultációra szakkozmetikusunkkal.
A kapcsolódó szolgáltatások csomagját olyan áron kínáld, amely alacsonyabb lesz, mint az összes alkotóelem összege.
Például,
5.000 Ft értékű szolgáltatásokat kap, csak 3.500 Ft-ért és jelezd az ajánlatban szereplő szolgáltatásokat. Ebben az esetben feltétlenül fel kell tüntetni a szokásos költségüket.
Megszólítás
A jó címsor és a mondat nem elég, még mindig rá kell venni az ügyfelet, hogy reagáljon rá. Egy ember érdekes javaslatot lát és gondolkodik – igen, ez nekem megfelel. Mi történik ezután? Felírja a telefonszámot, vagy szórólapot tesz a zsebébe … és megfeledkezik róla.
És csak akkor fog emlékezni a hirdetésre, amikor ismét megragadja a figyelmét … és ez nem biztos, hogy ez hamarosan megtörténik.
Ez egyébként az egyik oka annak, hogy az ajándékutalványok nem működnek jól néhány szépségszalonban – évekig is képesek megőrizni, annak tudatában, hogy talán majd egyszer el fognak jönni.
Mit lehet tenni?
Kényszeríteni kell az ügyfelet, hogy cselekedjen. Hogyan? Adj meg korlátozást!
A korlátozás lehet
- mennyiség szerint – az ajánlat csak az első 20 ügyfélre érvényes, akik elsőként hívnak.
- érvényességének időpontjáig – az ajánlat december 31-ig vagy december 10-től december 15-ig érvényes.
A korlátozás szűkösséget eredményez, a hiány pedig cselekvésre kényszeríti az ajánlat kihasználása érdekében, különben annak vége lesz, és lemarad róla.
Cselekvés
Egy másik kötelező dolog az ügyfél cselekvésre való felhívása. Mond el az ügyfélnek, hogy mit kell most tennie – hívjon telefonon, írjon üzenetet …
Az ügyfél elolvassa a javaslatodat, majd eldönti, hogy mit tegyen … és most itt van, tehát azonnal mond el, mit kell tennie az ajánlat elfogadásához.
Általában van egy szabály – minél több műveletet hajtasz végre az ügyfél érdekében, annál könnyebb a vásárlási folyamat, annál magasabb lesz az eladásod. Az ügyfélnek nem kell gondolkodnia – látta, érdeklődni kezdett és felhívott.
Garancia
A hirdetési másolat ezen része választható, bár nagyon hatékony. Mint emlékszel, korábban a címben használtuk (… vagy visszatérítjük a pénzét). A garancia megöli az ügyfél utolsó kétségeit. Ha még mindig van bizonytalansága, akkor a garancia segít abban, hogy megtegye az utolsó lépést – hogy felhívjon.
A feltétel nélküli garancia működik a legjobban: ha nem örül teljes mértékben a szolgáltatásnak, visszatérítjük a pénzét.
Ajánlások
Dicsérheted szalonodat, szolgáltatásaidat, amennyire csak akarod. Vannak, akik úgysem fogják elhinni. Egészen más kérdés, amikor valaki mondja rólad. A bizalom ebben az esetben jelentősen megnő.
Ezért senkit sem zavarja, ha egy lelkes ügyfél-véleményt illesztesz bele a hirdetésedbe. Add hozzá az ügyfél nevét az ellenőrzéshez, és a hirdetésed hitelessége jelentősen megnő.
Mindig jobban bízunk barátainkban, ismerőseinkben, olyan emberekben, mint mi. Éppen ezért a szóbeszéd az egyik leggyakoribb módszer az új ügyfelek vonzására.
Azok az ügyfelek válnak a legjobbak közé, akik ajánlás alapján fordulnak hozzád – kezdetben jobban bíznak benned. Miért ne használhatnád tehát azonnal az ajánlás varázslatát a hirdetésedben!
Ajánlat szállítási csatornák
A kézbesítési csatorna lehetővé teszi az ügyfél számára, hogy megismerje a Te marketing javaslatodat. Ezért fontos tudni, hogyan érheted el potenciális ügyfeleidet.
Vessünk egy pillantást a lehetséges szállítási csatornákra.
Kültéri reklám – táblák, járda táblák
Ez az egyik leggyakoribb lehetőség, de nem a legjobb. A szépségszalon kültéri reklámozása elsősorban azokat az embereket vonzza, akik elhaladnak szalonod közelében – azaz alkalmi ügyfelek.
Általában ez a csoport választja az árat. Ez azt jelenti, hogy az első alkalomkor egy másik szalonba fog menni. Természetesen lehetnek kivételek. Ha ez gazdaságos lehetőség, és olyan helyen van szalonod, akkor a legtöbb ügyfél az utcáról fog érkezik.
A drágább szegmensek esetében a kültéri reklámozás fő célja, hogy kényelmet biztosítson törzsvásárlóinak, hogy könnyedén megtalálhassanak.
Szájról szájra, vagy online marketing szolgáltatás
Kiváló csatorna, amelyet minden szépségszalon használ. Néhány ügyfelem csak a szájreklám rovására dolgozik, és szalonjuk folyamatosan telik.
Jellemzően a hivatkozó ügyfelek a legjobb ügyfelek. Már kezdetben bíznak benned, ami azt jelenti, hogy könnyebb neked az áruk és szolgáltatások első és későbbi értékesítéseit megvalósítani.
De van egy apró probléma a szájról szájra marketingnél – nem tudod pontosan, mikor érkezik egy ügyfél ezen a csatornán. Lehet, hogy ajánlanak téged, lehet, hogy nem … és így ülsz és várod, amíg az ügyfelek megjelennek.
Mit kell tenni?
Vezess be egy olyan rendszert, amely lehetővé teszi a szóbeszéd folyamatos használatát.
Ez egy nagy téma, de néhány tipp arra, hogyan ösztönözd ügyfeleidet az ajánlásra:
- Adj kedvezményt azoknak az ügyfeleknek, akik ajánlanak, vagy csak köszönetet mondanak neked
- Adj bónuszokat azoknak, akik ajánlással érkeznek
Legalább egy ötlet megvalósítása után már nem csak az új ajánlásokra várhatsz, hanem ösztönözheted azok áramlását.
Egy szépségszalon internetes oldala, promóciója, kontextuális reklámozás
Számos szépségszalon az ügyfelek 80% -át az interneten keresztül fogadja (általában 30%). Ezt a csatornát használják elsődleges vásárlói eszközként.
Ennek a csatornának az előnye, hogy viszonylag olcsó és éjjel-nappal működik. Tekintettel az internet növekvő elterjedtségére.
Fontos megérteni azt is, hogy az oldal nem csak egy szép névjegykártya, hanem egy eszköz a szépségszalon szolgáltatásainak értékesítéséhez.
Direkt levél
Mindannyian levelet írunk egymásnak … Akkor miért nem használod ezt a csatornát a vállalkozásodhoz?
Miért olyan jó ez a módszer? Ha megvizsgálod az áruk vevőknek történő értékesítésének különböző lehetőségeit, akkor a leghatékonyabb a közvetlen élő értékesítés lesz. Amikor személyesen eladsz valakinek valamit.
A második leghatékonyabb lehetőség a telefonos értékesítés. A harmadik pedig a csomagküldés. DE! Minél kevesebb személyes kapcsolat van, annál rosszabb a hatékonyság.
Média – újságok, magazinok, rádió, televízió, szórólapok, emléktárgyak
Ez a leggyakoribb hirdetési csatorna, de hatékonysága gyenge. Ha mégis médiahirdetést használsz, akkor nagyon jó marketing üzenetnek kell lennie, és 100% -osan el kell érnie a célközönséget.
Egyéb vállalkozások
Sok olyan vállalkozás működik, amely a célközönségeddel dolgozik, de nem a közvetlen versenytársad. Például utazási társaságok, fitneszközpontok, éttermek, üzletek, … általában azok a helyek, ahol potenciális ügyfeleidet kiszolgálhatják.
Megfontolhatod a szépségipar más vállalkozásait is, amelyek olyan szolgáltatásokat nyújtanak, amelyek neked nincsenek. Például, ha van barnító stúdiód, akkor tárgyalhatsz bármelyik szolárium nélküli kozmetikával az ügyfelek cseréjéről.
Vagy egy szépségszalon az egészségügyi központ partnerévé válhat.
Következtetések
Fontos megérteni, hogy minél több csatornát használsz, annál több ügyfelet tudsz majd vonzani. Veszélyes, ha csak egy csatorna van a hirdetés megjelenítéséhez, és erre támaszkodhatsz. Lehet, hogy nem válik be, vagy leáll. Személy szerint én közel 30 aktív online csatornán jelenítem meg ügyfeleimet rendszeresen. HATÉKONYAN!
Van egy érdekes szabály az üzleti életben – kerüld az 1-es számot. Ez vonatkozik azokra az alkalmazottakra is, akik az ügyfelek többségéhez kötődnek (mi lesz, ha egy ilyen alkalmazott távozik?)
És népszerű szolgáltatások (mi van, ha rendeletet adnak ki az ennek a szolgáltatásnak a biztosítására vagy a kötelező engedélyeztetés bevezetése megtörténik?) … a hirdetéseddel ugyanez a helyzet.
Ha nincs egy lehetőséged, amelyet használsz, akkor elveszíted az új ügyfelek vonzásának lehetőségét.
Ennek megakadályozása érdekében sokféle módon kell biztosítanod magadat. Valami nem fog működni, és néhány jobban fog működni, mint amire számítottál. Ezt csak a gyakorlatban lehet ellenőrizni.
Ha sok különböző csatornád van, amelyeken keresztül az ügyfelek hozzád fordulnak, akkor az alacsony szezon, amikor mindenki más tétlen, már nem számít neked. Ha 15 módon lehet vonzani az ügyfeleket, akkor, ha az ember abbahagyja a működését, akkor ez nem érinti az üzletet.
Az üzenet relevanciája a célközönség számára
A harmadik részlet, amelyet figyelembe kell venni a reklámozás során, a célközönség, az ügyfelek.
A fő cél, amelyet a reklámozás során követned kell: az ügyfélnek éreznie kell – ez nekem szól!
Példa
Hirdeted – „csak férfiakat vár”. A reklám jól működik, mert szakterülete a férfiak. Ennek ellenére az eredmény nem elég jó. Akkor például megnézed az ügyfélkörödet, és ott látod, hogy a pénzednek nagy részét pl; kopaszodó férfiak hagyják ott.
AHA, megtaláltam! Most már hirdethetsz – „Vágj csak kopaszodó férfiakat”. Így növeled a hirdetésekre adott válaszokat (ezek most specializáltabbak) és csökkentik a vonzási költségeket (sokkal kevesebb szemüveges férfit találunk, mint általában a férfiaknál). Picit szélsőséges példával álltam most elő, de biztosan érted a mondanivalómat…
A lényeg az, hogy az ügyfélnek minél több olyan jelet kell látnia, amely kifejezetten rá vonatkozik (ó, ez nekem szól!).
Értsd meg – nem engedheted meg magadnak, hogy mindenki számára pénzt költs hirdetésekre! Minél szűkebb a hirdetésed fókusza, annál nagyobb a hatás, annál több új ügyfél jön a szépségszalonodba!
Minden ajánlat a saját vásárlói csoportodnak készült, amely a legjobban hozzá fog igazodni.
Példa
Ha új drága szolgáltatásokat szeretnél kínálni, és szórólapokat terjesztenél szegény területeken, akkor nem számíthatsz a sikerre.
Honnan tudod, hogy kit kell megcélozni?
A legtöbb szépségszalon „mindenki számára elérhető szalonként” tartja magát. És mi történik ebben az esetben, kénytelen vagy mindenki számára hirdetni?
Meggondolatlan pénzkidobás lesz. Sokkal hatékonyabb megnézni az ügyfélkörödet, és ott kiválasztani azt a csoportot, amelyik a legtöbb pénzt hozza a szalonba.
Ezután nézd meg ezt az ügyfélcsoportot, és emeld ki a közös jellemzőiket. És akkor csak az ilyen tulajdonságokkal rendelkező emberek számára hirdessünk.
Például megnézheted az ügyfélkörödet, és onnan kiemelheted:
- az ügyfelek érdekei (horgászat, hímzés)
- különbségük más emberektől (szemüveget visel, túlsúlyos)
- különböző demográfiai adatok (életkor, családi állapot, jövedelmi szint stb.)
Ezután ezeket a megkülönböztető jellemzőket fel lehet használni hirdetéseidben – az ajánlatokban, a megcélzott közönségben és az ajánlatok eljuttatásának módjaiban.
Mi van, ha nincs megfelelő ügyfélköröd vagy nem találsz jeleket?
Ezután a következő technikát használhatod – válaszd ki azokat az embereket, akiket nem szeretnél látni a szalonodban, hogy vonzd a szükségeseket.
Példa
„A minőség nem lehet olcsó”
A hirdetési eredmények mérése
Még egy pontot szeretnék megemlíteni – ez a hirdetési eredmények mérése.
A legtöbb szépségszalon által használt gyakori hirdetés egy lottó. Fektet a reklámba, és nem tudja, megtérül-e vagy sem. Az egyetlen dolog, amit garantálni tud, hogy bizonyos számú ember (nem feltétlenül potenciális vásárló) látja az ajánlatát.
És nem tudod, hányan jönnek el közülük …. te általában ebben az esetben kevéssé tudsz irányítani. És ha nem irányítasz, akkor nem tudsz megváltozni …
Mi a kiút?
Használj mérhető hirdetéseket. Döntéseket hozhatsz bármilyen reklámkampányról konkrét számok alapján, és nem intuíció alapján.
Példa
Tegyük fel, hogy megmérted és tudod, hogy az év első felében egy ügyfél nyeresége 5000 Ft. Azt is tudod, hogy 10 ügyfélből 5 veled marad legalább fél évig. Kiderült, hogy 10 új ügyfélből 35 000 Ft nettó nyereség származik. Ezek a te számaid.
És most, hogy ismered őket, könnyen válaszolhatsz a kérdésre – mennyi pénzt kell befektetni a reklámba az ügyfelek vonzása érdekében? Ha tudod, hogy az ügyfél mennyit fog neked hozni, akkor ezt a részt vállalhatod, és költheted a vonzására – általában az ügyfélenként korábban kiszámított összeg kb. 10% -ára -, 500 Ft-ot kapunk, amelyet elkölthetsz egy ügyfél vonzására.
Minél több pénzt tudsz befektetni a vonzerőbe, annál több előnyöd van versenytársaiddal szemben.
Hogyan lehet ezeket a beruházásokat növelni?
Megváltoztathatod például a konverziót – legyen az, hogy elérted, hogy 10 ügyfélből 7 maradjon.
Hogyan mérik a hirdetéseket?
- A különböző újságokban megjelenő különböző hirdetésekre adott válasz nyomon követéséhez megadhatsz különböző telefonszámokat, mellékállomások számát.
- Kínálhatsz kuponokat, amelyeket le kell vágni, és magával kell hoznia (mindegyik szelvényben lehet szám vagy különböző színű kör, hogy meg lehessen különböztetni, honnan jött ez az ügyfél)
- Csak kérdezzük meg az ügyfelet a beszélgetés előtt – „Egy kérdés, mielőtt folytatnánk a beszélgetést – honnan hallott rólunk?”
Mindig mérj bármit, ne csak a hirdetéseket. Ez lehetővé teszi, hogy megértsd, merre tartasz, és hogy közelebb visz-e a céljaidhoz.
Következtetés
Befejezésként azt szeretném mondani, hogy csak a hatékony reklámozás alapjait elemeztük.
Gyakran hallom a szépségipar vezetőitől – kipróbáltuk ezeket a módszereket: névjegykártyákat hagytak, leveleket küldtek, szórólapokat szórtak – semmi sem működik.
Jó, hogy különböző lehetőségeket próbáltunk ki – ez már jó hír. Remélem, hogy most magad is válaszolhatsz ezekre a kifogásokra. Mert megérted, hogy egy csatorna használata nem garantálja az eredményt.
Fontos, hogy a kézbesítési csatornán kívül emlékezz arra az ajánlatra, amelyet az ügyfélnek nyújtasz. És arról is, hogy kinek szól ez az ajánlat.
Miért költenek sok pénzt olyan dologra, ami nem működik, és folytassák ezt évről évre? Nem tudok válaszolni erre a kérdésre …
Most már csak ki kell próbálnod mindent a gyakorlatban. Írjon nekem a sikereiről