A célközönség meghatározása az elsődleges feladata minden marketingesnek, hogy hatékony Instagram növekedési stratégiát dolgozzon ki
Mielőtt bármilyen módon bemutatnád magadat vagy a márkádat, bemutatnád termékedet vagy szolgáltatásodat az Instagram-on, pontosan tudnod kell, hogy kinek teszed, hogy kiszolgáld a közönséget, rezonáljanak veled, és szeretnél a közösséged része lenni
Mi a koruk, nemük, érdeklődési körük?
Milyen tartalmat tartanak nagyszerűnek? Miután megválaszoltad ezeket, és meghatároztad a közönségedet, ki kell találnod, hogyan találhatod meg az Instagramon, hogyan tudod bevonni és bővíteni.
Tekintsük át az összes módot, amellyel könnyedén megtalálhatod és elérheted a közönséget.
Közönség keresés hashtagekkel
A hashtagek (#) az első nap óta a felhasználók felfedezésének domináns módjai az Instagramon.
Megcímkézheted bejegyzéseidet releváns hashtagekkel, hogy fokozza a felfedezhetőséget, és megtaláld mások érdekes publikációit, ha hashtag-keresőt futtatsz az Instagramon.
A kombinált kereső modul ugyanezen az elven működik, a felhasználó beír egy hashtaget a keresési űrlapba, és megkapja az alatta címkézett Instagram-bejegyzéseket.
- Indítsd el a Combin alkalmazást, és nyisd meg a Keresés lapot.
- Írj be egy érdekes címkét a Hashtag mezőbe. Kattints a plusz ikonra, ha mezőket szeretnél hozzáadni további célzandó hashtagokhoz.
- Válaszd ki az időszakot a Közzétéve űrlapon annak megadásához, hogy a megcímkézett bejegyzéseket mikor kellett volna közzétenni.
- Állítsd be a kedvelések és megjegyzések számának tartományát, amelybe a talált bejegyzések beleférjenek. Így kifejezetten a legmenőbb tartalmakat, enyhén népszerű kiadványokat vagy figyelmen kívül hagyott bejegyzéseket célozhatod meg.
- Engedélyezd a Speciális szűrők és elemzés funkciót, hogy automatikusan kiszűrje az irreleváns felhasználókat, és megadja a címkézett bejegyzéseket közzétevő fiókok nyelvét , nemét és közönségméretét ( a követők és a követők száma ).
- Kattintsa Keresés gombra. A keresési eredmények betöltése után kiválaszthat néhányat vagy az összeset, és felhívhatja fiókjára a figyelmet a bejegyzések kedvelésével és kommentálásával, valamint a kiadvány szerzőinek követésével.
Közönség keresése meghatározott helyeken
A közeli emberek földrajzi megcélzása biztos módja annak, hogy nagyobb látogatottságot vonz, és növeld a helyi vállalkozások eladásait.
A Combin lehetővé teszi a helyalapú célzás végrehajtását egy és több helyen egyszerre, és megtalálja az Instagramon az adott helyen címkézett összes bejegyzést.
- Indítsd el a Combin alkalmazást, és nyisd meg a Keresés lapot.
- Írj be egy érdekes helyet a Hely mezőbe. Kattints a plusz ikonra, ha mezőket szeretnél hozzáadni további célzandó helyekhez. A helynév beírásán kívül a Combin interaktív térkép segítségével meghatározhatod a keresési terület sugarát, és megcélozhatod az azon belül található létesítményeket. Kattints a Hely mező melletti térkép ikonra, és kövesse az utasításokat.
- Válaszd ki az időszakot a Közzétéve űrlapon annak megadásához, hogy a megcímkézett bejegyzéseket mikor kellett volna közzétenni.
- Állítsd be a kedvelések és megjegyzések számának tartományát, amelybe a talált bejegyzések beleférjenek. Így kifejezetten a legmenőbb tartalmakat, enyhén népszerű kiadványokat vagy figyelmen kívül hagyott bejegyzéseket célozhatja meg.
- Engedélyezd a Speciális szűrők és elemzés funkciót, hogy automatikusan kiszűrje az irreleváns felhasználókat, és megadja a címkézett bejegyzéseket közzétevő fiókok nyelvét , nemét és közönségméretét ( a követők és a követők száma ).
Hashtagek és helyek kombinálása
Érj el szűk közösségeket, és növeld a helyi ismertséget a hashtag + hely kombinációkkal történő célzással.
A Combin lehetővé teszi több hashtag több hellyel való kombinálását is, így időt takaríthatsz meg a keresések egyenkénti futtatásától.
A releváns hashtagek helyekkel való kombinálásához nyisd meg a Keresés lapot, töltsd ki a Hashtag és a Hely mezőket, és válasszon más keresési paramétereket a fent leírtak szerint.
Konkrét felhasználókkal foglalkozó fiókok célzása
A versenytársak üzletének szemmel tartása a siker egyik kulcsa bármely platformon, beleértve az Instagramot is.
Amellett, hogy ötleteket meríthetsz a további márkafejlesztéshez és tartalmat vonz le Instagram-fiókod versenytársaitól, megtalálhatod és vonzhatod a közönségüket is.
Vagy bármely más Instagram-fiók közönsége, beleértve a Tiedet is.
A Combin segítségével megcélozhatod az összes nyilvános vagy elérhető Instagram-fiók követőit, kedvelőit és kommentelőit.
- Indítsd el a Combin alkalmazást, és nyisd meg a Keresés lapot.
- Válaszd ki a Felhasználók keresési típusát az alkalmazásablak tetején.
- Kattints a Keresés szerint mezőre, és adja meg, hogy a Követők , Követők , Kedvelők vagy Kommentelők elemet szeretné-e keresni .
- Írd be a fiók felhasználónevét a Felhasználó mezőbe.
- Engedélyezd a Speciális szűrők és elemzés funkciót, hogy automatikusan kiszűrje az irreleváns felhasználókat, és megadja az általad kiválasztott Instagram-felhasználókkal kapcsolatba lépő fiókok preferált nyelvét, nemét és követőinek/követéseknek a számát.
Konkrét bejegyzésekkel foglalkozó fiókok célzása
Azok az Instagram-fiókok, amelyek már foglalkoznak a tartalmaiddal vagy versenytársaid kiadványaival, valószínűleg a márkád hűséges közönségének alapját képezik. Ők már érdeklődnek és aktívak, mindössze annyit kell tennie, hogy külön kiemeli ezeket a fiókokat, és megkeresi őket. Így találhatod meg őket:
Nyisd meg a Keresés lapot.
Válaszd ki a Felhasználók keresési típusát az alkalmazásablak tetején.
Kattints a Keresés szerint mezőre, és válaszd a Kedvelők vagy a Hozzászólók lehetőséget a menüből.
Illeszd be az Instagram-bejegyzés linkjét a Bejegyzés mezőbe.
Engedélyezd a Speciális szűrők és elemzés funkciót, hogy automatikusan kiszűrje az irreleváns felhasználókat, és megadja a kívánt nyelvet, nemet és a bejegyzéssel foglalkozó fiókok követőinek/követőinek számát.